BLOG DEL 2n CICLE DE PRIMÀRIA DEL COL·LEGI MARISTES MONTSERRAT

dilluns, 19 de març del 2018

HEM FET LA CURSA SED

Algunes impressions dels participants de 3r i 4t a la 4a Cursa SED del diumenge 18 de març:
Lucíavaig caminar amb una amiga i em va agradar tot.
Jordinaem va agafar flato al riu però vaig acabar-la corrent tots els 3,5 km, per primer cop.
Irene: m'ho vaig passar molt bé!!! Al final de la Cursa vaig pujar a les autocaravanes que hi havia al pati.
Blau; va ser molt guai, vaig acabar la cursa de 5 km corrent per primer cop i vaig guanyar a la mare! 
Marc: em feia una mica de mal el peu però vaig acabar la cursa!
Ester: vaig fer la de 5 km i em va agradar molt. Vaig aguantar tot el recorregut!
Alba S. : vaig anar a la cursa amb les amigues i anàvem juntes corrent.
Xavi: em vaig trobar un ou amb premi! Un llibre i un braçalet per posar el mòbil. Vaig fer la de 5 km i vaig acabar molt cansat. La xocolata boníssima.
Arnau: vaig fer 22 minuts i vaig deixar al pare molt lluny. I també vaig trobar dos ous. Em va tocar un llibre, una funda de tablet, una gorra i 2 sammaretes.
Àlvaro: vaig fer els 5 km i a l'arribar encara tenia ganes de correr. Vaig deixar la mare molt enrere i ella es pensava que m'havia perdut! 
Bielem va tocar la pilota signada pels jugadors del Barça!!! I a la cursa vaig quedar 2n de la categoria i 28è de la general, amb un temps de 21:10.
Maria: vaig anar-hi amb el meu pare caminant i m'ho vaig passar molt bé.
Aleix: no volia correr i al final ho vaig fer- 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.